Loading...

Τεχνικές Υπηρεσίες

Οι τεχνικές υπηρεσίες που παρέχει το AtlasOnline, αφορούν στα προϊόντα της κατηγορίας hardware που εμπορεύεται και είναι οι παρακάτω:

Εγκατάσταση

Εγκατάσταση και έλεγχος καλής λειτουργίας του εξοπλισμού σας . Παρελκόμενα σύνδεσης του εξοπλισμού με Η/Υ δεν παρέχονται.

Εκπαίδευση

Εξειδικευμένα στελέχη του AtlasOnline σας εκπαιδεύουν στο χειρισμό του εξοπλισμού σας.

Τηλεφωνική Υποστήριξη

Τα έμπειρα στελέχη του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης του AtlasOnline, σας παρέχουν - στις εργάσιμες μέρες και ώρες (Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 -17:00) - πληροφορίες και βοήθεια που αφορούν στην εγκατάσταση και χρήση του εξοπλισμού σας.

Service στις εγκαταστάσεις της Atlas

Επισκευή του εξοπλισμού σας στις εγκαταστάσεις της ¶τλας.

On site Service

Επισκευή του εξοπλισμού σας στο χώρο σας.

Τεχνική Κάλυψη για Προϊόντα Εντός Εγγύησης

Τα προϊόντα του AtlasOnline που διαθέτουν εγγύηση - και για όσο διάστημα διαρκεί αυτή - καλύπτονται από: α) Εγκατάσταση και Επίδειξη καλής λειτουργίας (μόνο για πελάτες εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης) β) Τηλεφωνική Υποστήριξη και γ) Service στις εγκαταστάσεις της Altas (σύμφωνα με τους όρους εγγύησης).

Για πελάτες εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης, προϊόντα των οποίων η εγγύηση έχει λήξει, on site service και επιπλέον ώρες εκπαίδευσης, παρακαλούμε απευθυνθείτε στο τεχνικό τμήμα της Atlas Digital (τηλ. 210-9845771) προκειμένου να μάθετε το κόστος υπηρεσιών.